wtorek, 14 lutego 2012

Postaw na kolor!

W najbliższym sezonie będą modne pastele, ale też... intensywne kolory! Jakiś czas temu miałam okazję brać udział w sesji w której główną rolę grał kolor... Efekty? Zobaczcie sami!



Foto: Basia Pawlik & Nikodem Szymański
włosy: Mateusz Mojsak
make-up: Agnieszka Korzeń
stylizacja: Dobrochna Rawicka
A wy macie w szafie dużo kolorowych ubrań? Ja bardzo lubię postawić na takie intensywne akcenty w swoich strojach. Uwielbiam też wspomniane wcześniej pastele, więc najbliższy sezon zapowiada się dla mnie genialnie!

8 komentarzy:

  1. róż na pierwszym zdjęciu jest obłędnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę modelkę ;) Ja też lubię intensywne kolorki:)
    Dzięki za miłe słowa i zapraszam częściej:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szminka z moich zdjęć to Rimmel London 170 ALARM :) pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej!

    OdpowiedzUsuń
  4. czarny z akcentem kolorowym!;).
    Ale także i coś nasyconego barwą wygląda mega;p.
    Zimą ta szarość nas oplata dlatego tym bardziej stawiać trzeba na kolory;p.
    Będzie mi miło jak rzucisz okiem na moje projekty;).
    lovagex3.blogspot.com;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza fotka i ostatnia po prawo są PIĘKNE! Zdecydowanie kolorki są dla Ciebie:-) No właśnie lubię jak pastele połączone są z czymś mocnym, to pokazuje taki charakterek ;-) Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! // Thank you for your comment!